Articole despre: Comenzi & Fulfilment

Livrare & retur

Livrare



Când expediați comanda mea?



Toate produsele decorate de la Printoteca sunt realizate la cerere (print on demand). Te rugăm să ne permiți între 1 și 5 zile lucrătoare pentru realizarea produselor. La timpul de producție se adaugă timpii de livrare. Pentru mai multe detalii despre cum se calculează timpul estimat de livrare consultă articolul de aici .

Pot urmări comanda o dată ce a fost expediată?



O dată ce comanda a fost expediată vei primi un email care notifică acest lucru. Din contul tău poți verifica Care este statusul comenzii mele?

De asemenea, pe email vei primi și un link către partenerul nostru Innoship unde vei putea urmări în detaliu statusul livrării.

Toate comenzile expediate de la Printoteca au tracking number.

Când voi primi comanda mea?



În funcție de metoda de livrare aleasă acordă-le curierilor între 1 și 10 zile după cum urmează:

Romania Courier: termen de livrare de aproximativ 24-48 ore lucrătoate
Romania: Easybox: livrează la SameDay Easybox în 24-48 de ore. Dacă easybox-ul este aglomerat acest timp se poate prelungi.
EU: Standard Shipping: livrare în aproximativ 3-7 zile lucrătoare.
EU: Express Shipping: livrare în 24-48 de ore pe teritoriul UE

Ce se întâmplă dacă nu am primit coletul?



Dacă nu ai primit coletul după 14 zile pentru expedierile naționale sau 30 de zile pentru cele internaționale contactează-ne ca să găsim o soluție împreună.

Livrați internațional?



Momentan în regim Print on Demand livrăm doar în spațiul European (UE). Dacă ai nevoie de livrare în afara UE, contactează-ne pentru a îți primi o ofertă personalizată.

Retur



Acceptați retururi sau schimburi de produse?



Toate produsele sunt realizate la cerere (on demand) iar dacă nu există o eroare din partea noastră se procedează conform acestui articol: Pot returna un produs personalizat la Printoteca?

Ce fac dacă clientul meu refuză coletul?



În cazul în care clientul refuză coletul sau din motive independente de noi și serviciul de curierat curierul nu reușește să îl livreze (clientul nu răspunde la telefon / a furnizat adresa greșita) coletul se va returna la sediul Printoteca.

Costurile transportului tur/retur vor fi suportate de către tine. Este important să comunici pe siteul tău condițiile de livrare

Ce se întămplă dacă produsul meu are defecte?



În rarele ocazii când se întâmplă acest lucru este suficient să ne contactezi pentru a găsi o soluție.

Actualizat în: 04/11/2024

Acest articol ți-a fost de ajutor?

Lasă-ne părerea ta

Anulează

Mulțumim!