De ce profitul este negativ atunci când configurez un produs?
După ce ai configurat produsul, ești gata de revânzare și setezi un preț confortabil pentru tine observi că profitul tău pleacă de la negativ la pozitiv ca în exemplul de mai jos:
Cel mai probabil produsul tău are costuri pe una dintre variații pe care nu le-ai acoperit în prețul tău de vânzare. În imaginea de mai sus este foarte posibil ca prețul printului A2 să fie mai mare decât al celui A4. Dacă ești hotărât sa vinzi doar în Printoteca Marketplace unde este disponibil doar mărimea A4 nu ar trebui să fie o problemă. Oricum prețul final poate fi modificat și pe siteul tău și înainte de publicarea produsului în Marketplace
Asigură-te că prețul tău setat acoperă toate costurile opțiunilor de produs astfel încât să nu ieși pe minus.
Cel mai probabil produsul tău are costuri pe una dintre variații pe care nu le-ai acoperit în prețul tău de vânzare. În imaginea de mai sus este foarte posibil ca prețul printului A2 să fie mai mare decât al celui A4. Dacă ești hotărât sa vinzi doar în Printoteca Marketplace unde este disponibil doar mărimea A4 nu ar trebui să fie o problemă. Oricum prețul final poate fi modificat și pe siteul tău și înainte de publicarea produsului în Marketplace
Asigură-te că prețul tău setat acoperă toate costurile opțiunilor de produs astfel încât să nu ieși pe minus.
Actualizat în: 29/05/2024
Mulțumim!