Am ales easybox-ul greșit. Îl pot modifica?
Da. Îți oferim flexibilitatea necesară pentru a face această modificare, așa că ai posibilitatea de a trimite un mesaj la adresa hello@printoteca.ro pentru a solicita actualizarea locației de ridicare a comenzii tale.
Pentru a ne asigura că putem procesa solicitarea în timp util, te rugăm să trimiți mesajul în maxim 5 ore de la plasarea comenzii.
Pentru a ne ajuta să identificăm și să actualizăm corect locația Easybox-ului, te rugăm să furnizezi următoarele informații în mesajul trimis la adresa hello@printoteca.ro:
Numele complet al Easybox-ului așa cum apare pe hartă sau în aplicația Sameday.
Numărul comenzii tale pentru referință și identificare precisă a comenzii asociate.
Dorim să menționăm că datorita fluxului de comandă semi-automat de procesare a comenzilor nu putem garanta schimbarea easybox-ului.
Pentru a ne asigura că putem procesa solicitarea în timp util, te rugăm să trimiți mesajul în maxim 5 ore de la plasarea comenzii.
Pentru a ne ajuta să identificăm și să actualizăm corect locația Easybox-ului, te rugăm să furnizezi următoarele informații în mesajul trimis la adresa hello@printoteca.ro:
Numele complet al Easybox-ului așa cum apare pe hartă sau în aplicația Sameday.
Numărul comenzii tale pentru referință și identificare precisă a comenzii asociate.
Dorim să menționăm că datorita fluxului de comandă semi-automat de procesare a comenzilor nu putem garanta schimbarea easybox-ului.
Actualizat în: 10/07/2023
Mulțumim!