Articole despre: Livrare / Ambalare

Am ales easybox-ul greșit. Îl pot modifica?

Da. Îți oferim flexibilitatea necesară pentru a face această modificare, așa că ai posibilitatea de a trimite un mesaj la adresa hello@printoteca.ro pentru a solicita actualizarea locației de ridicare a comenzii tale.

Pentru a ne asigura că putem procesa solicitarea în timp util, te rugăm să trimiți mesajul în maxim 5 ore de la plasarea comenzii.

Pentru a ne ajuta să identificăm și să actualizăm corect locația Easybox-ului, te rugăm să furnizezi următoarele informații în mesajul trimis la adresa hello@printoteca.ro:

Numele complet al Easybox-ului așa cum apare pe hartă sau în aplicația Sameday.
Numărul comenzii tale pentru referință și identificare precisă a comenzii asociate.

Dorim să menționăm că datorita fluxului de comandă semi-automat de procesare a comenzilor nu putem garanta schimbarea easybox-ului.

Actualizat în: 10/07/2023

Acest articol ți-a fost de ajutor?

Lasă-ne părerea ta

Anulează

Mulțumim!