Cum pot actualiza adresa de livrare?
Adresele de livrare pot fi actualizate doar dacă o comandă nu a fost deja marcată ca expediată. După ce o comandă a fost expediată, nu mai există posibilitatea de a schimba adresa prin intermediul platformei.
Dacă ai nevoie să actualizezi adresa de livrare pentru o comandă aflată încă în procesare, îți recomandăm să ne contactezi prin chat (simbolul bulină albastră, în colțul din dreapta jos al paginii). Un coleg din echipa noastră îți va oferi suportul necesar pentru a face modificările dorite.
Pentru comenzile care au metoda de livrare Easybox, te informăm că nu este posibilă redirecționarea coletului către un alt locker după ce comanda a fost plasată. Asigură-te că alegi lockerul potrivit în momentul plasării comenzii pentru a evita inconveniente ulterioare.
Dacă ai nevoie să actualizezi adresa de livrare pentru o comandă aflată încă în procesare, îți recomandăm să ne contactezi prin chat (simbolul bulină albastră, în colțul din dreapta jos al paginii). Un coleg din echipa noastră îți va oferi suportul necesar pentru a face modificările dorite.
Limitări pentru comenzile Easybox
Pentru comenzile care au metoda de livrare Easybox, te informăm că nu este posibilă redirecționarea coletului către un alt locker după ce comanda a fost plasată. Asigură-te că alegi lockerul potrivit în momentul plasării comenzii pentru a evita inconveniente ulterioare.
Actualizat în: 04/11/2024
Mulțumim!